۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

نامه ای به امپراتور


خوشحالمان می کردی ، با ادب بودی ، ادبیات خوبی داشتی ، خوش لباس بودی.
بله آقای امپراتور با شما هستم ، ما شما را نمی شناختیم ، روز اولی که به ایران آمدی اگر توی خیابانهای تهران راه می رفتی هیچ کس به شما نگاه نمی کرد ، کسی امضا نمی خواست و عکس نمی گرفت امپراتور هم نبودی یک آدم معمولی بودی ، افشین قطبی .
 بیشتر هنری هستم تا فوتبالی اما یه چیزهای هم از فوتبال می دانم وبرای علاقه شخصی فوتبال نگاه می کنم . مربی پرسپولیس شدی هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی پیش می آید ، کارت را خوب شروع کردی و جایگاهی برای خودت ساختی ما هم فوتبال می دیدیم و کیف می کردیم از دیدن فوتبال تیمی که شما ساختی ، بیشتر برنده می شدی و ما هم تشویقت می کردیم ، دست می زدیم و هورا می کشیدیم . خوب یادم است که حتی وقتی پرسپولیس در اهواز 4 بر1 به استقلال اهواز باخت هم برایت دست زدیم و اعتراض نکردیم . زمان گذشت و پرسپولیس را قهرمان کردی با وجود این که 6 امتیاز از پرسپولیس کم کردند ولی باز هم قهرمان شد . ثانیه به ثانیه بازی پرسپولیس و سپاهان یادمان هست ، راستش تنها یک بار برای فوتبال گریه کردم آن هم ، همان بازی پرسپولیس و سپاهان بود . بله آقای امپراتور اشک شوق ما را هم در آوردی .
حتماً قبول داری که لقب امپراتور را ما به شما دادیم ما برایتان دست زدیم ما هورا کشیدیم ما باعث شدیم عکستان را روزنامه ها چاپ کنند و شما معروف شوید . آقای قطبی ما شما را دوست داشتیم به شما احترام زیادی می گذاشتیم حتی ما برایتان اشک ریختیم ، اما شما چه کردید ؟ حتما منظورم را می دانید .
عکسی را دیدیم که دلمان شکست آقای قطبی ، عکس که آقایان شریفی نیا و احمد نجفی و جهانگیر الماسی هم بودند اما ما روی حرفمان با شماست .
شما دل ما را شکستید ، آقای قطبی ، وقتی در کره جنوبی شیر مردانی مثل علی کریمی ، جواد نکونام ، حسین کعبی و چند نفر دیگر آن حرکت را کردند شما ندیدید ؟ متوجه نشدید ؟
مگر جو را نمی دیدید و احساس نمی کردید ؟
ما از شما که برایمان یک جنتلمن واقعی بودید همچین انتظاری نداشتیم .
آقای قطبی شما دیگر برای ما محبوب نیستید ، ما دیگر شما را دوست نداریم ، شما دیگر برای ما امپراتور نیستید . اگر یک آدم معمولی خیانت کند مجازاتش مشخص است ، اما مجازات یک امپراتور که میلیونها دل را شکسته چیست ؟
این نامه را نوشتیم تا به شما یاد آوری کنیم چه چه بودید و چه شدید .
یکی از میلیونها سبز دلانِ دل شکسه .ِ




۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
من خیلی خوشحال شدم که به وبلاگم سر زدید
از این مطلب چیزی نفهمیدم اما اون مطلبتون در مورد فیلتر رو خوندم
خیلییییییییی خوش نوشتید باهاتون موافقم
ما همه چیزمون شده فیلتر...
بازم به من سر میزنی که؟
موفق باشید
مرجان