۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

تلویزیون

بیرون بودم کارم رو انجام دادم و برگشتم خونه ، خسته نبودم اما حس این بود که بشینم روی مبل جلو  تلویزیون  و پاهام رو دراز کنم روی میز یه و تلویزیون ببینم .
 تلویزیون رو روشن کردم  ، مجری که به تظر حدود 15 کیلو اضافه وزن داشت صحبت می کرد البته صحبت که نه در واقع نصیحت می کرد که ورزش کنید ، ورزش خوبه از این جور حرف ها .
کانال رو عوض کردم یک خانم که صدای بسیار گوش خراشی داشت مشغل نصیحت بودند که قبل و بعد از غذا چه کارهای بکنید و چه کارهای نکنید ، چای نخورید ، دراز نکشید ، میوه نخورید از این جور حرفها ...
کانال رو عوض کردم یه برنامه سیاسی بود یک مرد میان سال با ظاهری بسیار نچسب داشت مسال سیاسی یک هفته اخیر دنیا رو برسی می کرد و توضیح می داد ...
کانال رو عوض کردم این برنامه رو چند دقیقه نگاه کردم ، در مورد ازدواج و روابط زن و شوی و این جور چیزها بود ، تعجب نکنید دورغ هم نمی گم واقعاً چند دقیقه نگاه کردم برام جالب بود مثل یک برنامه طنز بود ، خوب که خندیدم کانال رو عوض کردم ...
خلاصه به همین ترتیب همه کانال ها رو دیدم و از کارم پشیمون شدم بعد به عادل فردوسی پور فکر کردم  و گفتم آفرین به تو مرد که با توج به همه شرایط برنامه به خوبی و نود رو می سازی  واقعاً در کار خودت بهترین هستی .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
خیلی خوب
مرسی